naprawa sprzętu agd
Naprawa sprzętu AGD
Naprawa pralek, lodówek, zmywarek, zamrażarek, kuchenek i piekarników. Gwarantujemy najwyższą jakość usług. Zawsze kulturalna obsługa. Sprawdź, jak konkurencyjne są nasze ceny. Udzielamy gwarancji, zapewniamy krótkie terminy. Zadzwoń lub zamów online. Naprawa u Ciebie w domu!
zamów usługę
Wybierz Technikan
  • Naprawy POGWARANCYJNE
  • Naprawiamy u Klienta w domu
  • Dojazd i diagnoza w cenie naprawy
  • Szybki dojazd
  • Tanio
  • Gwarancja na wykonaną naprawę
  • Profesjonalizm i doświadczenie
  • Technikan naprawia sprzęt większości marek

BRAUN

Braun to czołowa niemiecka marka urządzeń elektrycznych. Wielu osobom kojarzy się z pionierskim wzornictwem przemysłowym, którego liderem był Dieter Rams i jego następcy. Innym z kolei przywodzi na myśl niemiecką technikę i innowacje, na przykład: wynalezienie przez firmę Braun pleksiglasowych osłon do gramofonów, czy odkrycie technologii wyprasek dwukomponentowych, bądź innowacje w dziedzinie obróbki powierzchni metalowych i kształtowania tworzyw sztucznych. Jeszcze inni zaś zwracają uwagę na niezniszczalność urządzeń marki Braun, które słyną z niezawodności, trwałości i ekologiczności.

Wszystkie te aspekty składają się na istotę marki Braun. Jednak Braun to jeszcze coś więcej. Firma Braun dąży do tego, by „wyjść poza wzornictwo”. Nie oznacza to, że wzornictwo nie ma już dla nas znaczenia - jest ono obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek. „Wyjście poza wzornictwo” oznacza postrzeganie wzornictwa w kontekście doświadczeń konsumentów.

braun

Niemiecka technika
W firmie Braun ostatnie słowo należy do konsumentów! Ich nawyki, potrzeby, pragnienia i wizje przyszłości mają kluczowe znaczenie w naszej pracy. To właśnie konsumenci definiują kryteria „doskonałości”. Z tego względu w centrum procesu rozwoju produktu znajdują się konsumenci: to oni uczestniczą w tym procesie od początku do końca. Eksperci przeprowadzają co miesiąc setki wywiadów z uczestnikami badań, pytając ich o nowe trendy, pomysły lub produkty z takich dziedzin, jak: pielęgnacja męska + damska, pielęgnacja włosów, pielęgnacja jamy ustnej oraz gospodarstwo domowe. Następnie prawie 600 pracowników - z których 80% stanowią specjaliści z wykształceniem wyższym - opracowuje i projektuje szeroką gamę technologii i urządzeń dla marki Braun, a także dla innych marek P&G, takich jak Duracell, Gillette i Oral-B.

Zrównoważony rozwój
Wiemy, że jako duża firma możemy zmieniać świat, w którym żyjemy. Zawsze poważnie podchodziliśmy do odpowiedzialności, jaka się z tym wiąże, a uwzględniamy ją we wszystkich podejmowanych działaniach. Nasze dziedzictwo w zakresie zrównoważonego rozwoju sięga lat 50. XX wieku. W ponadczasowy sposób ujął to były Dyrektor ds. Wzornictwa Marki Braun, Dieter Rams, który powiedział, że „dobre wzornictwo zawsze uwzględnia dobro środowiska. Może i musi przyczyniać się do zachowania i ochrony zasobów naturalnych”.

Wzornictwo marki Braun
Obecnie tematem przewodnim marki Braun jest „Siła czystości formy”. Hasło to ma swoje korzenie w ponad pięćdziesięcioletniej historii nowoczesnego wzornictwa. Począwszy od roku 1955, Fritz Eichler i Dieter Rams z firmy Braun wyznaczali pionierski kierunek w dziedzinie wzornictwa. Efektem było wprowadzenie do życia codziennego produktów opartych na zasadach „dobrego wzornictwa”. Z całą pewnością wygląd produktów i technologie stosowane przez firmę Braun ewoluowały na przestrzeni minionych dziesięcioleci, ale jej podstawowe wartości - funkcjonalność, jakość i estetyka - są obecnie równie istotne, jak 55 lat temu, gdy narodziła się marka Braun.

Źródło: Braun